Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

środa, 8 lipca 2015

48. Kolczyki decoupage (kulki)

Witam. Od dłuższego czasu mogliście oglądać biżuterię sutasz, szytą przeze mnie, ale to nie oznacza, że nie zajmuje się już decoupage. Dzisiaj chciałam pokazać kilka par kolczyków, które wykonałam ostatnio.

Wszystkie powstały na bazie drewnianych koralików i zabezpieczone zostały lakierem akrylowym na wysoki połysk. Więcej zdjęć w rozwinięciu. Zapraszam.


















Zapraszam także na coroczny kiermasz, który odbędzie się 22 lipca pod zabytkowym Kościółkiem - Muzeum im. Władysława Orkana w Rabce  - Zdroju. Będziecie mogli mnie tam spotkać, oraz kupić prezentowane na stronie Pracowni przedmioty. Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz