Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 19 lipca 2015

51. Pudełeczko na drobiazgi.

Witam. Dzisiaj chciałam pokazć właśnie skończone sześciokątne pudełeczko na drogiazgi. Jest ono małe, ale moim zdaniem bardzo ładne.

Na początku przemalowałam całość brązową farbą i poświecowałam brzegi. Nastepnie pomalowałam na ecru i starłam farbę na brzegach, aby postarzyć pudełeczko. Potem wycięłam różyczki i nakleiłam je na pudełko i delikatnie pocieniowałam wieczko i polakierowałam całość kilka razy. A tutaj więcej zdjęć tego pudełeczka:





Ze względu na to, że bardzo podoba mi się naturalny wygląd drewna, w środku zostawiłam je.


Mam nadzieję, że się podobało i do zobacznia w środę przy Muzeum im. Władysława Orkana w Rabce :)

4 komentarze:

  1. W jakiej cenie proszę pani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. 24zł + koszt wysyłki, ewentualnie jest możliwość odbioru osobistego w Rabce-Zdrój. Proszę o kontakt pod adresem e-mail: zuzia.boratyn@gmail.com . Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Biorę 10 sztuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam możliwości wykonania następnego takiego, jest ono unikatowe - jedyne.

      Usuń