Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

czwartek, 16 lipca 2015

50. Szkatułka z lawendą.

Witam. Małymi kroczkami udało nam się dotrzeć już do 50 posta na blogu. Dzięki, że tu zaglądacie.
Na początku chciałam Was zaprosić na jarmark rękodzieła w środę 22 licpca, o którym już tu pisałam. Więcej informacji znajdziecie tu: http://www.rabka.pl/index.php?imprezy=1254 . Będę tam i liczę na spotkanie z Wami.
A teraz przechodzę już do tego, co chciałam dzisiaj pokazać. Jest to mała szkatułka z motywem lawendy i pasująca do niej zakładka do książki.


Zarówno zakładkę jak i szkatułkę pomalowałam białą farbą akrylową, następnie wybrałam i wyciełam motywy i nakleiłam je. Całość miejscami pocieniowałam przy użyciu farb akrylowych i kilkakrotnie zabezpieczyłam lakierem akrylowym. Szkatułkę w środku zostawiłam surową, ponieważ naturalne drewno bardzo ładnie komponowało się resztą pracy. 
Mam nadzieję, że się podobało, zapraszam do komentowania i na facebooka, na mój fanpage: Pracownia Zuzanny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz