Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

wtorek, 14 lipca 2015

49. Sztuka z recyklingu - puszka na różności.

Witam. Tym razem powrót do sterego pomysłu, czyli przywracania życia starym i nudnym przedmiotom. Dzisiaj kolejna puszka na różności, nadająca się zarówno do kuchni jak i pokoju czy ogrodu.


Pomalowałam ją kilkoma warstwami farby akrylowej, nakleiłam wzór i całość zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego. Trochę pracy i otrzymałam efekt miło cieszący oko.




 Zapraszam także na coroczny kiermasz, który odbędzie się 22 lipca pod zabytkowym Kościółkiem - Muzeum im. Władysława Orkana w Rabce  - Zdroju. Będziecie mogli mnie tam spotkać, oraz kupić prezentowane na stronie Pracowni przedmioty. Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz