Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 28 czerwca 2015

47. Czerwono- czarne kolczyki.

Witam. Dzisiaj chciałam pokazać kolczyki, które właśnie skończyłam szyć, ale o tym za chwilę.

Zdarzały mi się pytania o możliwośc zakupu, pokazywanych przedmiotów, więc jeśli ktoś chce coś kupić, to proszę o kontakt pod adresem mailowy: zuzia.boratyn@gmail.com lub przez mój fanpage na facebooku: https://www.facebook.com/PracowniaZuzanny . Zapraszam.

A dzisiaj, tak jak pisałam, chcę pokazać kolczyki sutasz, które uszyłam ostatnio.


Kolczyki uszyłam, używając szklanych koralików, co zajęło mi troche czasu, ze względu na ich wszywanie. Kolczyki z tyłu podklejone są czarnym filcem.
Mam nadzieję, że się podobało, zapraszam do komentowania i do zobaczenie niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz