Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 26 stycznia 2014

15. Kolczyki w śmieszne wzorki.

Witajcie po krótkiej przerwie. Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolczyki, które bardzo mi się podobają. Będzie ich kilka par, w sumie to taka moja autorska kolekcja, w której znajdują się także bransoletki (ale te innym razem) i pudełka, z czego już jedno tu mieliście okazję widzieć.

Pierwsze bardzo lubię, ponieważ są w moim ulubionym, niebieskim kolorze z ciekawym połączeniem zieleni.
W następnych podoba mi się połączenie pozornie kontrastujących ze sobą kratek. 

Kolejne są bardzo dziewczęce, idealne na randkę, na przykład w zbliżające się Walentynki.


O dwóch powyższych parach nie można napisać nic innego jak to, że posiadają niewątpliwy urok.
Mam nadzieję, że wszystkie Wam się spodobają tak bardzo, jak mnie. Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz