Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

poniedziałek, 20 stycznia 2014

14. Segregatory, czyli ładny akcent w biurze i nie tylko.

Witam, dziś zaprezentuję Wam coś, czego jeszcze na mojej Pracowni nie było, czyli dwa segregatory biurowe w kwiatowe motywy. Zapraszam.

Segregatory są tekturowe, kupione w sklepie papierniczym. Zostały pomalowane na biało z zewnątrz, jak również posiadają białą lamówkę w środku. Następnie naniosłam na nie motywy kwiatowe. Jeden jest w czerwone maki.

Nie ozdobiłam go żadnym dodatkowym akcentem, ponieważ maki są wyraziste same w sobie. Drugi jest we fioletowe hortensje na tle sporej ilości niewielkich kropek pod kolor. Naniesienie ich w takiej ilości zajęło sporo czasu, ale mam nadzieję, że podoba się Wam uzyskany efekt.


Tyły segregatorów posiadają malowane ozdobne linijki na podpisy, a także pasujące ornamenty wokół dziurek. Biała lamówka wewnątrz także zwieńczona jest malowanym ornamentem.

Myślę, że taki segregator byłby miłą i niebanalną ozdobą każdego gabinetu, biura czy nawet dziecięcego pokoju. Zachęcam do komentowania moich prac i zapraszam już niedługo na kolejne nowości. 

2 komentarze: