Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

wtorek, 14 stycznia 2014

11. Komplet w róże - styl i elegancja w jednym.

Witajcie, dziś chcę Wam zaprezentować komplet - kolczyki plus bransoletka. Tematem przewodnim są róże, czyli motyw bardzo uniwersalny i jeden z moich ulubionych. Zapraszam.

Kolczyki to klasyczne, wiszące kulki, dosyć długie, osadzone na szpilce z ozdobnym wykończeniem, wieńczone metalowymi koronami. Wzór prosty, ale bardzo szykowny.

Bransoletka jest wykonana z drewna, została przeze mnie odpowiednio pomalowana i przyozdobiona różanym motywem. Jestem bardzo zadowolona z tego kompletu, praca nad nim sprawiła mi wiele radości. Jak wcześniej pisałam, róże są dobrym dodatkiem na każdą okazję, zarówno na luźny spacer z przyjaciółmi, jak i na elegancką kolację.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz