Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

piątek, 17 stycznia 2014

12. Cosik na ludowo.

Na blogu Pracowni były już różne komplety, ale jeszcze nic w stylu ludowym, co uważam za duże niedopatrzenie, ponieważ cieszą się one dużym zainteresowaniem. Na pierwszy ogień niech pójdą pomarańczowo- zielone koła wykończone pomarańczową wstążką. Trochę przypominają mi pawie oczka.

Kolejne propozycje są już nieco inne, ponieważ kwiatowe. Pierwsze różowo - niebieskie są dość duże, ponieważ mają 6 centymetrów średnicy i dostępne są również w wariacie wykończonym granatową wstążką. 

Kolejne również wykończone wstążką, tym razem niebieską. Bardzo mi się w nich podoba kontrast pomarańczowego z niebieskim
I oto moja ostania propozycja na dzisiaj:  
Mam nadzieję, że Wam się podobały i zapraszam już niedługo na kolejne nowości :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz