Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 7 czerwca 2015

45. Eleganckie, biało-czarne kolczyki sutasz.

Witam, po przerwie. Dzisiaj chciałam pokazać kolczyki wykonane na specjalne zamówienie z okazji wizyty w filharmionii. Kolczyki te są proste, a zarazem bardzo eleganckie, zobaczcie sami:


Kolczyki wykonałam z wysokiej jakości sznurków sutasz oraz szklanych perełek. Są onne z tyłu zabezpieczone kawałkiem filcu. Wszystko to zajęło mi zaledwie... 7 godzin. Jest to bardzo czasochłonna technika. :-)
Mam nadzieję, że się spodobało i biorę się do dalszej pracy, aby móc się częściej dzielić jej efektami z Wami. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz