Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

piątek, 27 lutego 2015

42. Pudełeczko w bratki

Witajcie

Dzisiaj chcę pokazać Wam białe, okrągłe pudełeczko, ozdobione motywem bratków. Zapraszam.


Jest to drewniane, wykonane z łuby drzewnej okrągłe pudełko, które pomalowałam na biało i ozdobiłam motywem bratków, zarówno na wierzchu, jak i po bokach.



Pudełko zostało wykończone lakierem uniwersalnym, brzeg pokrywki ozdobiłam wstążką w fioletową kratkę. Środek nie został pomalowany, a jedynie polakierowany.


Już wkrótce zapraszam na kolejne nowości. Mam nadzieję, że się podobało.

1 komentarz:

  1. Hej Zuzia
    Jest sliczne. Musze przyznac, ze na poczatku myslam , ze ta kokardka jest zrobiona z tej wstazki co jest po bokach- idealnie dobrana .
    Pozdrowienia dla ciebie i babci
    Ala :)

    OdpowiedzUsuń