Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 22 marca 2015

43. Solniczka w stylu vintage

Witajcie

Dziś chciałabym Wam zaprezentować drewnianą solniczkę w stylu vintage, ozdobioną techniką decoupage. Zapraszam



Solniczka wykonana jest z wysokogatunkowego drewna, została przeze mnie pomalowana na kolor ecru od przodu oraz w środku, a na ciemny brąz od tyłu. Kolorem brązowym pokryte zostały również krawędzie, na których później zrobiłam przetarcia.


Następnie ozdobiłam solniczkę różanym motywem. Całość została polakierowana matowym lakierem wodnym.


Mam nadzieję, że solniczka przypadła Wam do gustu. Już wkrótce kolejne nowości.

Zapraszam na Konkurs Palm, który odbędzie się 29 marca 2015 roku przy Muzeum im. Władysława Orkana w Rabce-Zdroju. Będzie można mnie tam spotkać z ręcznie robionymi pisankami oraz zrobić u mnie małe zakupy :) .Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz