Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

wtorek, 6 stycznia 2015

41. Niebieskie kolczyki sutasz

Witajcie

Dziś chciałabym wam przedstawić kolejne kolczyki wykonane techniką haftu sutaszowego. Zapraszam.



Kolczyki zostały wykonane z użyciem trzech sznurków w różnych odcieniach niebieskiego. W każdym kolczyku znajdują się po trzy koraliki - dwa mniejsze i jeden większy, płaski, owalny. Kolczyki są podklejone filcem.

Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu i już wkrótce zapraszam na kolejne nowości.

A, i jeszcze jedno. Kilka dni temu mój blog obchodził pierwszą rocznicę powstania. Dziękuję wszystkim oglądającym za zaglądanie tutaj, za komentarze i polubienia na facebooku i mam nadzieję, że blog będzie się dalej rozwijał : )

1 komentarz:

  1. Cześć, nominowałam Cię do liebster blog award :) Więcej informacji na moim blogu: http://artalexandrablog.blogspot.com/2015/01/nominacja.html Jeśli nie masz ochoty wziąć udziału w zabawie – nie ma problemu :) Pozdrawiam! Alexandra

    OdpowiedzUsuń