Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

wtorek, 4 listopada 2014

38. Różany naszyjnik

Witajcie!

Dziś chciałabym zaprezentować wam naszyjnik w róże. Po szczegóły zapraszam do dalszej części wpisu.

Naszyjnik został wykonany w technice decoupage, na drewnianych koralikach, uprzednio pomalowanych przeze mnie na kolor ecru. Naniosłam na niego motyw różyczek w dwóch różnych kolorach, dzięki czemu, po obróceniu koralików można zmienić jego wygląd.


Naszyjnik został dodatkowo przyozdobiony metalowymi koralikami przekładkowymi, przez co całość prezentuje się niezwykle elegancko. Świetnie pasuje jako dodatek do poważniejszej stylizacji, jak i jako ciekawe uzupełnienie codziennego ubioru.

Mam nadzieję, że naszyjnik się podoba, a już wkrótce na blogu świąteczne nowości. : )

2 komentarze:

  1. Bardzo ladny. Podoba mi sie pomysl mozliwosci zmiany jego wygladu odwroceniem koralikow ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. :)
    Staram się tworzyć biżuterię, która nie będzie monotonna i będzie pasować do wielu rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń