Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 7 grudnia 2014

39. Święta coraz bliżej...


Witam! Święta coraz bliżej, a Pracownia Zuzanny na chwilę zamarła z powodu natłoku zajęć i mojej choroby. Ale postaram się nadrobić zaległości :) . W tym poście chce się pochwalić bombkami świątecznymi przygotowanymi przeze mnie, więc, aby nie przedłużać oto one (reszta w rozwinięciu posta) :

















Wszystkie bombki wykonane są na bazie styropianowych kul o średnicy od 4cm do 10cm. Zostały pomalowane farbami akrylowymi i ozdobione świątecznymi motywami, a następnie zabezpieczone lakierem szklącym, a niektóre wykończone spękaczem z efektem porcelany, a inne sztucznym śniegiem. Niestety jest ich na razie niewiele, ponieważ są one bardzo czasochłonne, ale za tydzień na pewno pojawią się kolejne, więc zapraszam! Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Hej Zuzia!
    Sliczne te bombki!!! szkoda, ze tutaj(w kraju tubylczym) nie mamy takiego artysty... Super sa te z kroliczkiem i sowka. :)
    PS: Martwie sie ze nie bedzie tu sniegu na swieta. Jest grudzien juz po mikolaju a tu jedynie deszcz i chmury. Slonca tyle co kot naplakal. :/
    Koncze bo jestem w szkole i juz zastanawiaja sie co robie:) :) ;)
    Pozdrowka dla Ciebie i Babci.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze jedno! Ta choroba to nie jakas powazna mam nadzieje.?????????

    OdpowiedzUsuń