Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

wtorek, 7 października 2014

37. Naszyjnik w bratki

Witam. Zauważyłam, że komplet biżuterii w bratki cieszył się dużym zainteresowaniem zrobiłam naszyjnik również z tym motywem :) . Oto efekt mojej pracy:


Naszyjnik jest wykonany z drewnianych koralików pomalowanych na biało i ozdobionych motywami bratków. Wykończony jest lakierem szklącym. Całość została umieszczona na cienkiej metalowej obróżce o długości 45cm i poprzetykana metalowymi koralikami dla lepszego efektu. 
A tak się prezentuje z drugiej strony:




Mam nadzieję, że się spodobał. Do zobaczenia niedługo. :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam. Cena naszyjnika to 35 zł plus ewntualnie wysyłka. W celu uzyskania dokładniejszych informacji można się skontaktować pod adresem e-mail: zuzia.boratyn@gmail.com

      Usuń
  2. Nic dziwnego ze odrazu sie ludzie pytaja o cene. Jest sliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń