Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 22 listopada 2015

59. Pudełko w róże

Witajcie  po bardzo długiej nieobecności, spowodowanej przedświątecznymi przygotowaniami, których rezultaty będziecie mogli zobaczyć w następnym poście. Dziś chciałabym Wam przedstawić pudełko w róże. Zapraszam. 



Pudełko zostało wykonane na bazie łubowego (rodzaj drewna) pudełka o średnicy 9cm. Pomalowałam je farbą akrylową na kolor biały, następnie naniosłam motyw i wykonałam drobne cienie.

Całośc zabezpieczyłam lakierem akrylowym i wykończyłam bordową wstążką. Jak widać, pudełko w środku nie zostało pomalowane, przez co pięknie widać naturalną fakturę drewna. 


Mam nadzieję, że się podobało. Pudełeczko idealnie nadaje sie na prezent mikołajkowy, jego cena to 15zł. Zainteresowanych proszę o kontakt przez fanpage bloga.
A już za tydzień przedświąteczne premiery.

1 komentarz:

  1. Piękne pudełko, świetny blog ;) Zapraszam również do mnie: https://www.amart.pl/category/patelnie Znajdziesz tu dużo ładnych i przydatnych rzeczy do domu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń