Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

piątek, 21 lutego 2014

21. Bransoleta w niebieskie róże

Witam, dziś kolejna bransoletka, tym razem w niebieskie róże. Bransoletka jest wykonana z wysokogatunkowego drewna, następnie pomalowałam ją z zewnątrz na biało, a od wewnątrz na pasujący do motywu błękit. Następnie naniosłam różany motyw i całość polakierowałam satynowym lakierem. 





Mam nadzieję, że bransoletka się podobała, zapraszam do komentowania moich prac.

3 komentarze:

  1. Tworzysz piękne przedmioty ;) Każdy zachwyca inaczej i w ogóle są po prostu piękne co tu dużo mówić *.* Masz po prostu wielki talent :)

    Zapraszam do siebie na inny rodzaj 'sztuki' :)
    http://swiadomosc-nie-istnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Super! Zawsze chciałam się zająć decoupagem, ale jakoś.. nie udało się. Po za tym wmawiam sobie, że umiem stworzyć coś artystycznego, ale chyba nie mam do tego drygu. Czasem coś ołówkiem tylko machnę. Pozdrawiam!
    (Zapraszam też do siebie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za komentarze.
    Zachęcają do dalszego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń