Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

sobota, 15 lutego 2014

19. Biało - czarna skrzyneczka

Dzisiaj chciałam pokazać białą skrzyneczkę z czarnymi motywami. Zapraszam.


Skrzynka jest dosyć mała, ale może pomieścić sporo drobiazgów. W środku prezentuje się tak:



Jak widać, czarny, kwiatowy motyw dodałam również po wewnętrznej stronie wieczka. 


Pudełko jest drewniane, pomalowane zostało na śnieżną biel, a następnie ozdobione motywami. 


Największy znajduje się na wieczku, mniejsze umieściłam na bokach, oraz przodzie pudełka. Na koniec polakierowałam je matowym lakierem.


Szkatułka zamykana jest na magnes, wwiercony w ściankę pudełka. 
Taka skrzyneczka byłaby z pewnością idealnym i funkcjonalnym dodatkiem do każdego pokoju, biura, czy gabinetu, głównie ze względu na stonowany, elegancki styl. Zapraszam do komentowania moich prac i mam nadzieję, że się podobało.







3 komentarze:

  1. NO DO BIURA MOŻE NIE, ALE DO POKOJU JAK NAJBARDZIEJ. BARDZO ŁADNIE SIĘ PREZENTUJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła do gustu. :)

      Usuń
    2. Jeżeli kobieta ma swoje biuro w domu, to jak najbardziej:)
      Bardzo eleganckie, faktycznie dobrze będzie się prezentować w każdej przestrzeni.
      Pozdrawiam!

      Usuń