Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 7 września 2014

33. Kolczyki wykonane techniką sutasz.

Witam . Dotychczas na moim blogu można było oglądać prace wykonane w technice decoupage, ale już na początku jego istnienia zapowiadałam, że nie będzie to jedyna technika rękodzieła artystycznego, którą się z wami podzielę. Więc dzisiaj sutasz, a dokładniej haft sutaszowy. Polega on na obszywaniu kamieni półszlachetnych, szklanych  koralików czy też innych specjalnymi sznurkami. Technika ta jest bardzo czasochłonna, ale daje piękne efekty.


Pierwsza para kolczyków jest zrobiona na bazie szklanego koralika, a po bokach w dwóch ślimaczkach znajdują się mniejsze koraliki. Oba kolczyki są z tyłu podklejone białym filcem.



Drugie kolczyki są bardzo podobne do poprzednich, jednak w ich środku znajdują się pastylki z masy perłowej. I tak jak poprzednie są one podklejone z tyłu filcem w kolorz fioletowym.


Mam nadzieję, że sutasz choć trochę przypadł wam do gustu, ponieważ niedługo kolejne kolczyki wykonane tą techniką :)

6 komentarzy:

  1. Zuzia jestem troszke do tylu jesli chodzi o ogladanie twojego bloga , mam dostep do komputera tylko przez biblioteke, dzis mi sie udalo i jestem zachwycona wszystkimi rzeczami ktore wrzucilas. te kolczyki sa cudne ,przesliczne kolory te kamyki w srodku moglabym takie miec.
    Pozdrawiam Ala
    PS.Szkoda ze nie wrzucasz wszystkich rzeczy na bloga, jak sie spotkamy nadrobie straty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Alusiu :)
    Cieszę się, że Ci się podobają. A co do reszty, będę sukcesywnie wrzucać kolejne prace. A jak chesz to moge Ci zrobić na urodziny takie, tylko, że klipsy, tylko napisz mi, które wolisz. Pisz częściej, pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      ciesze sie ze mi odpisalas. Z klipsow bylabym zachwycona. Najbardziej mi sie podobaja te fioletowe. Beda mi pasowac do wszystkiego. I nie mysl ze Ci sie nie odwdziecze :) Ala
      PS.Mamy tu laptopy w szkole co prawda nie wolno uzywac do czegos innego niz nauka ,ale jak nauczyciele nie widza to i tak wszyscy robia co chca.:)

      Usuń
    2. Hej.
      Uroki szkoły.... :)
      Poczekaj na razie kupiłam koraliki i uszyje Ci takie jak chcesz tylko tak do tygodnia powinny sie pojawić kolejne wzory kolczyków sutasz, więc może Ci bardziej przypadną do gustu ;)
      Pozdrówka.

      Usuń
    3. Spoko moze mi wpadnie w oko cos z nowosci.
      Pozdrowienia i usciski ;)

      Usuń
    4. Pisz jak Ci się coś spodoba (i jak nie, to też pisz :) ).Trzymaj się ciepło.

      Usuń