Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

niedziela, 3 sierpnia 2014

30. Kwiatowe zakładki do książek.

Witam. Zauważyłam, iż poprzedni post ze zdjęciami zakładek do książek cieszył się dość dużą popularnością, więc postanowiłam dodać jeszcze kilka. Zapraszam!

Pierwsza z kwiatami w pastelowych kolorach, wykończona wstążką. Zarówno ta, jak i następne wykonane są w technice decoupage.



2.
Kolejne są pnące róże. Jak większość zakładek robionych przeze mnie z dwóch stron mają one różne motywy.





3.
To już ostatnia moja propozycja na dziś. Kwiaty doniczkowo - wazonowe.



To już wszystko na dziś, a w przyszłym tygodniu skrzynka w biało - niebieskie róże z użyciem szablonów. Do zobaczenia :)
Ps. Które zakładki ze wszystkich do tej pory podobają się wam najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz