Polecany post

63. Wielkie otwarcie!

Witam. W dzisiejszym poście chcę Was zaprosić do sklepu internetowego, w którym można zakupić rzeczy wykonywane/ozdabiane przeze mnie. Skle...

środa, 16 lipca 2014

27. Letnie kolczyki w ptaszki.

Witam i przepraszam ponownie za długą nieobecność na blogu. Chociaż mnie tu nie było, praca w Pracowni trwała w najlepsze :) . Dzisiaj chcę pokazać najnowsze kolczyki. Są one wykonane na drewienkach o różnej średnicy i drewnianych koralikach pomalowanych na biało farbą akrylową, przyozdobione różnymi motywami w technice decoupage i zabezpieczone lakierami,. Zapraszam!

1.

 Pierwsze są dwustronne kolczyk z kolorowymi ptaszkami, obwiedzione błękitna wstążką, idealne do letnich, kolorowych letnich stylizacji.


 2.

Następne, również dwustronne w klasyczne łowickie koguty. Trochę na ludowo, ale jednocześnie z bardzo modnym wzorem.

3.

Kolejne, także dwustronne w bardziej stonowanej kolorystyce, również ze wstążką na boku.


4.

I ostatnie na dzisiaj kulki w sówki, o średnicy 2,5 cm , wykończone werniksem szklącym.


Mam nadzieje, że moje propozycje się wam spodobały, a ja wracam do dalszej pracy. Oto dzisiejsze efekty:


Zapraszam na bloga już niedługo, a sobotę na Gadafest  w Rabce Zdrój , znajdziecie mnie i mój decoupage tam :) 
( https://www.facebook.com/events/630146723748507/?fref=ts)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz